Breaking News

niedziela, 9 stycznia 2011

Film -杜拉拉升职记 ! (Go Lala Go!)

Do obejrzenia online, tradycyjnie bez opłat i rejestracji -  tutaj.

Długo nie wstawiałam żadnego filmu, nie znaczy to że sama nic nie oglądałam. Przeciwnie, obejrzałam kilka filmów, które jednak nie były wg. mnie warte polecenia. Sama przez nie przebrnęłam w celach edukacyjnych, ale nie ma sensu, żebym innych na nie namawiała.

"Go Lala Go!" to komedia romantyczna ( z czego słowo "komedia" bym odrzuciła, a "romantyczna" pozostawiła).
Jest to przyjemny do obejrzenia film. Nie jest to coś co wprawi w niesamowity zachwyt, śmiech też uda się opanować ;]  Ale jest to film wart obejrzenia, szczególnie jeśli decydujemy się na oglądanie nie tylko dla samego oglądania, ale dla celów edukacyjnych. Jest to miły, lekki film.
Akcja dzieje się w dużej międzynarodowej firmie.
Młoda 'Du Lala' otrzymuje tam prace jak o sekretarka w departamencie sprzedaży. Pracowita, zdeterminowana zostaje doceniona przez swoich przełożonych i tak powoli pnie się po drabinie kariery. Podczas wyjazdu z pracy do Thailandii nawiązuje romans z pewnym innym pracownikiem tej firmy...
Film odniósł bardzo duży sukces w Chinach. Mi się podobał. Zachęcam. :)

P.S źródło umożliwiające obejrzenie tego filmu jest o tyle dobre, że napisy angielskie są wyjątkowo nieczytelne. Sprzyja nauce chińskiego zatem !;) Tym bardziej warto obejrzeć!












Rzuć też okiem na pozostałe polecane przeze mnie filmy . Warto!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...